Mesnevi'yi Online Okuyun...: beyit

Mesnevi'yi Online Okuyun...: beyit

Yorumlar

yarbey10 dedi ki…
çok güzel bir çalışma olmuş,hazırlayanlara binlerce teşekkür,,
allah razı olsun..
yarbey10 dedi ki…
böyle bir çalışma uzun zaman ve emek almıştır,bize bu kolaylığı yaşattığınız için ayrıca teşekkürler
Unknown dedi ki…
gerçekten elleriniz sağlık,
inşallah bu siteden bir çok insan faydalanmayı başarır.
sema dedi ki…
iyi gunler benim sizde bir ricam olacak arkadaslar ben gecen gun bir rüya gördüm rüyamda bir ses bana mevleviden mektuplar handanul aska davet i okumayı istermisin dedi ben tüm aramalara ramen böyle bi yazıt bulamadım sizlerden ricam bu yazı hakkında bilgisi olan varsa bana kaynagını yaza bilirmi gercekten okumayı cok istiyorum şimdiden cok tesekür ederim rabbime emanet olun saygılar
sifaci.tk dedi ki…
çok güzel bir çalışma olmuş,hazırlayanlara binlerce teşekkür,,

Mevlana
şems dedi ki…
Aski yasayan muhterem zat.hz.mevlana.
Ekin dedi ki…
Merhaba... Öncelikle sayfanız için teşekkür ederim. Yıllardır bu sayfadan mesneviyi okuyorum. Yalnız yeni tasarımda eskiden olduğu gibi hikayelerin tamamını görüp aralarından birini seçmek mümkün olmuyor. Açılış sayfasında son cildin en sonundaki bir kaç hikaye var sadece... Baştaki hikayelere ulaşmak için defalarca yeni sayfa açmak gerekiyor. Başka bir yolu varsa da ben göremedim. Ana sayfaya tekrar hikaye başlıklarını eklerseniz veya diğer bölümlere ulaşmanın kolay bir yolu varsa onu söylerseniz çok sevinirim... İyi günler, sevgiler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

hikaye113

Hz.Mevlana'dan Bir Dua

hikaye61